Įeiti

     
Facebook Twitter
Eiti į pagrindinį puslapį
Švietimo portalas
Paieška
Registruotis    Prisijungti
Priminti slaptažodį
   
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Kiek jums svarbus asmeninis užsiregistravimas, autorizuotos informacijos pateikimas profesionalams skirtame portale?


Apklausos rezultatai
Socialinis fondas
2013 Atnaujinta projekto „Portalo E.Mokykla plėtra“ metu
 

 Renginių paieška

 
< 2015 m. kovas >
 Pr  An  Tr  Kt  Pn  Št  Sk 
 23 
 24 
 25 
 26 
  PEDAGOGŲ FORUMAS Pozityvus mokytojo ir mokinių dialogas: ar tai (ne)įmanoma?
  Pozityvus mokytojo ir mokinių dialogas: ar tai (ne)įmanoma?
 27 
 28 
 1 
 2 
 3 
 4 
 5 
  Moderniosios rusų literatūros aktualijos
 6 
  Tarptautinė moksleivių matematikos, informacinių technologijų ir ekonomikos darbų bei projektų konferencija
  Kaip atpažinti nevilties apimtus vaikus ir jiems padėti
 7 
  Vokiečių kalbos mokytojų ir dėstytojų metų konferencija
 8 
  Vokiečių kalbos mokytojų ir dėstytojų metų konferencija
 9 
 10 
  Tiriamoji veikla gamtamoksliniame ugdyme 2015
  Dialogu paremtas verslumo ugdymas mokykloje
 11 
 12 
  Esminiai vadovavimo aspektai (III seminaras). Vadovas ir planavimas (1 dalis). KĄ reikia planuoti?
 13 
  Dokumentinio pasakojimo „Viena“ (2001) peržiūra ir susitikimas su jos kūrėju Audriumi Stoniu
 14 
 15 
 16 
 17 
  Ruošiamės 2015 metų istorijos egzaminui: ko tikrai prireiks?
 18 
  Efektyvi renginių organizavimo metodika
  Aktyvinantys ir dėmesį sutelkiantys metodai: pasirengimas mokytis
 19 
  TVARŪS POKYČIAI. KAIP ? (III seminaras) Asmeninio augimo sąlygos. Kokie darbuotojo motyvai kaitai? Kaip vieni kitiems (ne)padedame keistis?
 20 
 21 
 22 
 23 
  Kaip mokyti skaityti ir pratinti rašyti priešmokyklinio amžiaus vaikus (Prancūzijos patirtis)
  Kitoks vaikas mokykloje ir visuomenėje: kompleksinė pagalba vaiko teisių apsaugos principų kontekste
 24 
  Kaip mokyti skaityti ir pratinti rašyti priešmokyklinio amžiaus vaikus (Prancūzijos patirtis)
 25 
  Vadovo emocinė kompetencija
 26 
  ESMINIAI VADOVAVIMO ASPEKTAI (III seminaras). Vadovas ir planavimas (1 dalis). KĄ reikia planuoti?
 27 
  Perdegimas mokytojo darbe: pagalba sau ir kitiems
 28 
 29 
 30 
  Edukacinės ir kūrybos erdvės (kovo 30 d. – balandžio 1 d.)
  Į kokybišką vaiko raidą orientuotas ugdymas
 31 
  Edukacinės ir kūrybos erdvės (kovo 30 d. – balandžio 1 d.)
  Metodinės konsultacijos technologijų mokytojams, įgyvendinantiems technologijų bendrąsias programas
  PAŽINIMAS ATLIKIMAS KŪRYBA šiuolaikinio šokio diskurse
  Sėkmingas darbas komandoje
  Projekto „Lyderių laikas 2“ parengtų teisinių dokumentų pristatymas-viešoji konsultacija
 1 
  Edukacinės ir kūrybos erdvės (kovo 30 d. – balandžio 1 d.)
  Kaip mokyti problemų sprendimo, taikant Mokymosi bendradarbiaujant strategiją
 2 
  Metodinės konsultacijos technologijų mokytojams, įgyvendinantiems technologijų bendrąsias programas
  Šiuolaikiška istorijos pamoka – keturios mažos sėkmingos pamokos paslaptys
  Kūrybiškumas ugdymo procese: teorija ir praktika
  Kokių pasiekimų tikimės iš Geros mokyklos
 3 
 4 
  Diferencijavimas ir individualizavimas pamokoje
 5 
Renginių paieška Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre - https://www.ktprr.smm.lt/aikos2-ktprr/
Renginių kalendorius
<2015 m. kovas>
PrAnTrKtPnŠtSk
2324252627281
2345678
9101112131415
16171819202122
232425
2015 m. kovo 25 d.
26272829
303112345
Vaizdo siužetai

„Liūdni slibinai“: stabdykime patyčias kartu!




Švietimo portalo steigėjas

Švietimo ir mokslo ministerija

Švietimo portalo valdytojas

Švietimo informacinių technologijų centras

Visos teisės saugomos. ©2013 ITC.

Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus

raštišką ITC sutikimą

Kontaktai

Į pradžią

Paieška

Visas svetainės medis